Ut i verden

onsdag, mars 28, 2007

Tikken

Jeg visste ikke helt hva dette greiene var, men nà har jeg blitt tatt av bloggetikken. Ettersom jeg har forstàtt gàr det ut pà at jeg skla skrive seks rare ting om meg selv og sà skal jeg ta seks nye personer som skal skrive seks rare ting om seg selv.
Hmmmm:)
Okey dà proever vi:
1. Nàr jeg var yngre var jeg utrolig sjenert. Til og med sammen med venninner til tider. Likte ikke helt à si meningene mine hoeyt.
2. Jeg er stor fan av Star wars filmene.
3. Jeg har en droem om à ta motorsykkellappen og kjoepe meg en digg lettmotorsykkel à kruse ned gata med mens en ligger over bensintanken. Det er ingen sjikkelig motorsykkel dersom en ikke ligger over bensintanken:)
4. Har ogsà en droem om à fà meg en racing, streetcar en gang som er skikkelig stailet.
5. Hadde hatt lyst à spilt pà et rugbylag dersom det hadde vaert et sjikkleig rugby lag for jenter:)
6. Jeg er veldig fan av Harry Potter boekene og filmene. Eventyr filmer kan vaere ganske sà kjekke.

Da sender jeg tikken videre til: Kari Helene, Siv, Anne Margrethe