Ut i verden

mandag, november 13, 2006

Min versfamilie


Nà har jeg reist fra min kjempe koselige vertsfamilie!!!
Sukk d va ganske vemodig à reise fra dem.
Vi er nà ferdige me vàrt spràkkurs. Det har vert veldig greit à fà lere mer spansk og mer grunnleggende. Sà jeg stotrer meg fram pà min spansk:)

Den siste uka hos vertsfamilien min hadde jeg litt problemer med magen, sà jeg var hjemme noen dager. De tok veldig godt vare pà meg, og moren i huset laget spesial diett mat til meg som skulle vaere god for magen.
Vi laget ogsà en dag norske brownies, det ble bra mottatt:)
Vi hadde ogsà en dag der vi laget norsk Pizza. Det var veldig vellykket.
Her er bilder fra min vertsfamilie.
Jeg hàper pà à fà besoekt dem mer mens jeg er her i Lima.

Det ene bildet under der jeg er litt sànn lyserosa, er nàr jeg skulle àpne en pose med toergjaer. Den var veldig stri à àpne sà jeg tok til slutt litt for godt i, og plutselig stod jeg og mine omgivelser badet i gjear. Sukk he he. Det ble mye lott à loye etterpà. Toergjear kan jammen meg fyke langt ut over og fylle lommer:)




6 Comments:

  • Hei Silje!
    Godt å høre at du er kommet vel fram og at du har det greit. Har lest det du skriver, det virker svært interessant. Synes du er flink og modig, er så stolt av deg. Glemte å sende med julepresang, men det kan jo være greit å ha noe tilgode når du kommer hjem!!
    Ellers styrer jeg med mitt, engelsken og vevingen som jeg nå endelig skal få komme i gang med.Det ser jeg så frem til. Mor, far og Jørgen var på besøk en ettermiddag og det var riktig kjekt.
    Nå må du ha det fint, Silje, skriver mer siden, så snakkes vi.
    Beste hilsner fra tante Marion.

    By Anonymous Anonym, at 14 november, 2006 08:55  

  • Hei Silje
    Så kjekt å se bilder og høre hvordan du har det!! Du er tøff må jeg si. Spennende tid for deg dette og lærerik!! Ha det fortsatt bra, hilsen fra Annika m/familie. ps. kneleren vil ikke spise lenger... syrissene blir bare liggende.... hmmm vet ikke helt hva vi skal gjøre. Andreas skal prøve fange fluer på gården til farmor og farfar. Kneleren vil gjerne ha det... :-)

    By Anonymous Anonym, at 14 november, 2006 22:44  

  • hei silje!
    Góy aa lese og se bilder!

    By Blogger Elise, at 15 november, 2006 04:22  

  • Heey =) så kjekt me oppdatering =)

    By Blogger Linda, at 15 november, 2006 16:47  

  • hei Silje
    Kjekt å følge bloggen din herfra Hald .Gleder meg til å høre mer om arbeidet på Mødresenteret

    By Anonymous Anonym, at 16 november, 2006 14:30  

  • Heisann
    sá merkelig at kneleren ikke vil ha Syris hmm. Men har den blitt veldig stor? Nár de blir litt stoere sá spiser de ikke like ofte.
    Háper alt stár bra til. Du má hilse de andre.

    By Blogger Silje, at 20 november, 2006 00:17  

Legg inn en kommentar

<< Home