Ut i verden

fredag, september 01, 2006

Et skritt nærmere



Her e et bilde av skolen:)

Eg må bare sei eg har dansa salsa. Eg stive som ein stokk meg dansa salsa he he. Det va sånn enkle grunn trinn og aleina dansin då, men eg e ganske så stolt at eg itte ei stund greide å fota meg sånn halveis me de der trinna eg lerte. De va litt verre å få me heile rytmen t å begynna me å trinna, men eg satse på at "feal the rythem" komme itte kvert:) Men d va veldig kjekt. Trenge ein del øvelse, men det va knall kjekt.

I sist uga beynte me med vaksinene og. Eg fekk tri stk. og har to tror eg d va igjen. Men d gjekk veldig fint. Så nå e eg et skritt nærmere utreise:) weee

Sist helg då va me på blåtur t Hundekleiv. Turen begynte me at me på bussen blei fratatt mobil og klokke. Eg tenkte at eg kom t å bli ganske så stressa av d, men d gjekk i grunnen øve all froventning ganske bra. Eg e i grunnen sånn så blir heilt stressa øve å ikkje veda kor mye klokka e, og spør i et sett, om eg ikkje har klokka sjøl kor mye hu e. Men eg nøyd i grunnen på denne turen å ikkje ha klokka. Det blei gonga i et grytelokk kver gong me sko samlas så en slapp å stressa me d. D einaste som va litt rart va å ikkje veda kor mye klokka va om kvelden når eg sko legga meg og ikkje veda kor mye hu va om morningen når me sko stå opp. På dagene så hadde me teambuilding ute i skauen. D va veldig kjekt. Trødde langt opp i lynga. Eg og hu som eg ska ver i team me t Peru sko bytte på å leda kverande me bind for øyene langt opp i lyng og kratt. D va veldig løye. Me fylde itte leraren som valgte veien litt bratt og masse lyng, men det funka veldig bra. Me hadde bra teamwork. Me hadde og litt andre oppgaver felles me den grupa som me va i. På kvelden så hadde me underholdning.

6 Comments:

  • Syns eg ser deg der oppe i skauen:P

    Det er løye å ikkje ha deg her. hmmm og løgnare blir det vel når du reiser nedover til jalla land

    By Blogger Gunn, at 01 september, 2006 15:14  

  • Den turen hørres kjekke ud. Trenge ikkje tenka på tiå. E jo litt herligt =)

    Uuu, masse sprøyter!

    Ja d bler rart. Heldivis komme du heim to ganger før du reise til jalla-land..

    By Blogger Linda, at 01 september, 2006 15:55  

  • Ser du har det kjekt.Gleder meg til du kommer hjemom.Naa har Charlie forlatt oss.Det var litt rart i morges .

    By Anonymous Anonym, at 01 september, 2006 19:45  

  • Nå er vi endelig hjemme fra sykehuset igjen. Men vi savner deg veldig. Jørgen og jeg har bestemt at du bare kan slutte på den skolen nå og komme hjem igjen :-)
    Neida, vi skal nok leve med savnet og er veldig glade for at du har det så kjekt på skolen.

    By Anonymous Anonym, at 01 september, 2006 20:55  

  • he he ja d va veldig kjekt oppe i skauen. skikkelig i et me naturen og all lyngen. Har lyng og dall i støvlane ennå:) Me trødde nesten bare i lyng og veldig lide på sti:)

    Ja blir kjekt å komma hjem å se dokke!!

    By Blogger Silje, at 08 september, 2006 16:38  

  • komme hjem neste torsdag:)

    By Blogger Silje, at 08 september, 2006 16:38  

Legg inn en kommentar

<< Home