Ut i verden

torsdag, august 17, 2006

Barcelona

Barcelona va heilt fantastisk:) Villa Nova Camping e veldig å anbefala. fine hytter å bo i, herlige badebasseng å bada i, greie plass å spisa middag, underholdning på kveldene og mer. Veldig bra. Så om du ska t Barcelona så e d veldig bra i Villa Nova. Herlige strand, greit me tog videre og det viktigaste e jo gode shopping muligheter;)
Å så bodde me ei natt mitt inne i Barcelona rett me La Rambla som e den tøffaste gata eg någen gang har vert i. Komme bilder seinare. Der hadde de sånn menneskestatuer. De va knall tøffe. De hadde kledd seg ut som alt mulig, mann på do, engel, egyptiskprinsesse, fotballspiller og mer.
Men det eg ikkje hadde tenkt på når eg pakka i koffort va at me sko farta rundt me den i undergrunn og tog å sånn he he. Veldig tungt:) Men ble veldig drevne i tog og undergrunn, litt verre me buss:) de va ikkje liga lette å forstå.
Å så hadde de jo selvfølgelig ynglings tingen min, Starbuks. Å d de har bare de beste Frappechinoene!!!! Me var der ein go del ja:)

3 Comments:

  • Ja starbucks rule!! Åg ja, ikkje bare va kofferten din upraktiske, men den va og øvevektige! Muskler :p Vilanova park va et kjempefine plass. D va en ganske dyr ferie, men d va verdt d! =)

    By Blogger Linda, at 17 august, 2006 20:59  

  • E så kjekt me ferie! Takk for kortet forresten, va koslig, og Marita forstå det på spansk og, så hu øvesate for meg:)

    By Blogger Kjerstin, at 29 august, 2006 22:40  

  • ja ferie e alletiders:)
    Så bra Marita forstod spansken;)

    By Blogger Silje, at 30 august, 2006 19:13  

Legg inn en kommentar

<< Home