Ut i verden

tirsdag, august 08, 2006

Barcelona

Naa har eg faatt meg ein nye blogg her i annledning at eg ska snart ska ut i den store verden t Peru.
I skrivende stund e eg i Barcelona me Linda og Gunn aa nyte livet. Her e d veldig varmt og godt. Me bor paa ein campingplass litt utfor byen. Campingplassen e veldig fin og me bor i ei hytte me dusj og kjoekken i tillegg t rom da:) Campingplassen e veldig stor og fin. Her e d butikker og symmebasseng. Symmebassenget har me sjekka ut i dag, herligt:)
I gaar va me inne i Barcelona aa fekk sjekka ut offentligtransport. Me blei t slutt ganske drevne i aa ta undergrunden. Me maatte og bruga beina vaaras ein del for bussen gjekk ikkje fra campingplassen og ner t Villan Nova ( byen neden for) saa me sko egentlig bare gaa til neste stopp, men ente opp aa gaa heilt ner ved siaa av hovedveier og diverse fordi me ikkje e saa kjent, saa d va og ein oplevelse. Eg faar og testa spansk kunnskapene mine som eg finne ut at eg huske jo litt og d e veldig greit siden eg maa ha de klar naar eg ska ver i Peru. Saa d e fin fint. Men de snakke litt fort og i tilegg catalansk her saa eg fatte ikkje alt og daa funke tegnspraak veldig fint.

5 Comments:

  • Ut på tur,
    aldri sur!

    By Anonymous Anonym, at 10 august, 2006 23:44  

  • heisann

    By Anonymous Anonym, at 14 august, 2006 22:28  

  • Tenk at du har flytta nå! Koss går d me deg der borte? Blitt kjent me någen koselige? Koss e hu du bor me? Spanande! =) Gla i deg =)

    By Blogger Linda, at 17 august, 2006 13:47  

  • Heisann
    Ja veldig spennande:)
    Kjekt å få mer info og fata mer ka så skjer, men ska få ennå mer info og d glede eg meg t.
    Virke t å ver veldig kjekke skole og kjekke folk.
    De to eg bor me virke og veldig koselige så d låve bra:)

    By Blogger Silje, at 17 august, 2006 20:53  

  • Så bra. Eg hb du får et kjekt, fantastisk å lererikt år. D fortjene du!

    By Blogger Linda, at 17 august, 2006 20:56  

Legg inn en kommentar

<< Home