Ut i verden

torsdag, august 17, 2006

Nye skole

Ja nå eg e komt meg ner t Mandal og begynt på nye skole. Det e veldig kjekt. Masse nye folk. Det e alltid kjekt. Komme litt ut av komforsonen min å bli mer utadvent:)
Eg har fått min oppgave i dag, som e vasking. Eg ska vaske kver mandag. Å då har eg å vaksa den stiligaste trappa, pluss et rom og någen ganga:) de kalla na for dynasti trappa for de som har sett den serien på tv. Huset her e knall fint. Veldig gammalt og me stilig tapeter og innredning.
Eg bor på e tre mannsrom. Stor å godt rom:)
Å så har eg fått snakka litt me hu så eg ska dra me og snakka me någen fra Peru, veldig kjekt.

11 Comments:

  • Så kult då:) du må hugsa å oppdatera bloggen, sukk er rart at eg ikkje kan henga med deg når eg vil, kanskje me må ta ein roadtrip ned til deg!!!

    By Blogger Gunn, at 18 august, 2006 10:11  

  • Ja d hadde våre kult! (ikkje at eg he så mange fri helger då..)
    Men heldigvis e du her im en mnd =)

    By Anonymous Anonym, at 18 august, 2006 11:37  

  • ja d e rart at me ikkje kan henga å finna på ting når me vil d. JAAAa dokke må definitivt komma på roadtrip t meg:)!!!!!
    Ska prøve å huske å opdatere ofte:)

    By Blogger Silje, at 18 august, 2006 20:41  

  • Godt at du trives med å vaska trappå. eg syns personligt at det e ganske stiligt å vær ordensperson. Og så håpe eg at du ikkje får varige mén av vaksinene me tok i dag.
    Elles vil eg jo sjølsagt oppfordra deg te å besøga min eminente blogg!
    Hasta pronto!
    Marianne

    By Blogger Marianne, at 24 august, 2006 12:39  

  • Om d går an å besøga deg i ukedager elle e dokk fullt opptatt då? Ellers kan me komme fra lørdag te søndag en gang =)

    By Blogger Linda, at 24 august, 2006 20:29  

  • Hei du, den tangå så me bruge te å trykka ud de tingå, koste nå 800 kr på denne siå her: http://www.mamut.com/familieminner/

    du trykke på Quickutz, å så på tang og tilbehør... =)

    By Blogger Linda, at 26 august, 2006 15:34  

  • Nieda ingen varige men itte vaksine;)Gjekk veldig fint

    Det eg går på skole t ca. kl fira på dagene, men på kveldene har me litt mer fri. På onsdagen då har me opplegg og på mandagene.
    Knall kjekt me besøk!!!!

    By Blogger Silje, at 29 august, 2006 19:19  

  • Hei Silje. Så kjekk side du har :-)og så fint at du trives på det nye rommet og skolen. Klem fra Annika m/fam. ps. kneleren har byttet skall :-)

    By Anonymous Anonym, at 30 august, 2006 11:15  

  • Hei Annika og alle sammen.
    Så kjekt me komentar:)så kjekt at kneleren har bytta skal, har den bytta farge og?:)

    By Blogger Silje, at 30 august, 2006 19:12  

  • Hei Silje, så kjekt med denne sia. Og så stiligt du hadde det i Barcelona :-). Me ska på "kjærestetur" te Paris om 3 uker... glede oss! Kneleren er brun/rosa og har blitt mye større. Den har fått en liten bille til lørdagssnop.. fysj! Ja det blir vel en del vaksiner, men godt e det. Bare du tåler de!! Ha en fortsatt fin dag, klem Annika.

    By Anonymous Anonym, at 05 september, 2006 08:42  

  • Hei Annika
    Så koselig me tur t Paris:) Fine by:)
    Så kjekt d går godt me knelaren.
    De spise ikkje så herlige mad nei he he.
    Vaksinene gjekk heilt fine så nå har eg bare to igjen. Et skritt nermare:)

    By Blogger Silje, at 08 september, 2006 16:36  

Legg inn en kommentar

<< Home